TIPS MEKAP DAN REVIEW - APA KELEBIHAN LIQUID FOUNDATION

CIRI-CIRI RINGKAS FOUNDATION

Terdapat pelbagai jenis foundation dalam pasaran kosmetik dunia. Foundation adalah produk mekap yang memberi 'coverage'kepada kulit,dan memberi kesan bersinar sambil menutupi masalah kulit,parut dan jerawat kecil.Ia turut membuatkan tona warna kulit kelihatan lebih menarik.



Salah satu jenis foundation yang berada di pasaran ialah ' liquid foundation'. Foundation berbentuk cecair mempunyai fungsi tambahan iaitu melembabkan. Lembapan inilah yang membantu memegang mekap dengan baik dan tahan lama.
LIQUID FOUNDATION


KEBAIKAN LIQUID FOUNDATION

Liquid foundation mempunyai beberapa keistimewaan selain mampu melembabkan muk dan mencantikkan mekap ndalam jangka masa yang lama. Antaranya ialah :

1.Ia memberi perlindungan yang sempurna pada kulit. 

2. Liquid foundation tidak menyebabkan kerengsaan (alergik) pada kulit seperti foundation biasa terutama yang berbentuk serbuk.

3.Liquid foundation sangat baik untuk mereka yang mengalami masalah kulit kering terutama bila mengenakan mekap.

4. Liquid foundation sangat mudah digunakan,kerana anda boleh menggunakan jari sahaja, atau span wajah biasa. Ia mudah rata dan sekata.

Salah satu jenama Liquid Foundation keluaran Malaysia yang sedang naik dan mendapat perhatian MUA profesional ialah CPG COSMETIC. 
Liquid foundation jenama ini,walaupun keluaran syarikat tempatan, tetapi kualitinya diperakui sama dengan liquid foundation jenama antarabangsa yang terkemuka.


Anda boleh dapatkan liquid Foundation CPG COSMETIC dengan harga promosi di www.fantabulousskincare.com

nota: sekiranya nota ini membantu memberi manfaat kepada anda,diharapkan anda dapat berkongsi dengan rakan-rakan anda dengan menekan butang share di bawah melalui facebook,google+ dan lain-lain.terima kasih

Comments

Popular posts from this blog

FARAJ TERASA PEDIH DAN MUDAH LUKA??

WOMEN DESIRE TRIPLE ADVANCE - krim kecantikan terbaik

Snow white- INSTANT LOSTION SUSU UNTA