TURUNKAN BERAT BADAN SEBELUM DAN SELEPAS RAYA



Sewaktu Makcantek menulis artikel ini, umat Islam Malaysia bakal menyambut  bulan ramadhan yang mulia tidak sampai 20 hari lagi. Mulalah kita berangan nak kelihatan kurus,cerah, dan berseri.

           Proses kuruskan badan atau turunkan berat badan sebenarnya bukan sahaja fokus kepada kecantikan dan keyakinan diri, malah ia penting untuk mengekalkan kesihatan
tubuh badan kita.



Apa bila badan kita sihat dalaman, maka secara langsung kulit akan terlihat cerah berseri, badan bertenaga dan cergas.

Apa yang terjadi kepada kebanyakan kita, sewaktu ramadhan,berat badan kita mula 'maintain',ada yang turun,ada pula yang makin naik ( akibat bazar yang terlebih pilihan makanan).




Dan bila syawal tiba, kita tidak dapat lari dari menjamu selera di setiap rumah yang dikunjungi. Pelbagai juadah tidak terkira banyaknya.
Hasilnya, baru sehari berhari raya,badan naik 1kg dengan sangat mudah.


                Banyak produk di pasaran yang sesuai diamalkan bagi tujuan memulakan langkah memperelokkan tubuh badan di bulan ramadhan.

Salah satu produk terbaik ialah SNOW WHITE SECRET TABLET.

KENAPA SNOW WHITE TABLET  TERBAIK UNTUK DIAMALKAN DI BULAN RAMADHAN ?



1. snow White Tablet terbuat daripada buah kurma segar yang menjadi salah satu bahan utamanya.  
Kurma segar mempunyai kelebihan di mana ia dapat mberikan tenaga serta merta kepada pengguna,dan gulanya  tidak mengemukkan tubuh badan. ( bukan kurma kering yang sudah diproses dengan air gula).


2. Snow white Tablet juga mengandungi kandungan Lemon dan vitamin C pelbagai sumber yang sangat tinggi.  Tidak hairanlah mengapa pengguna Snow White mendapati berat badan berlebihan mudah turun kepada berat badan ideal. Penggunaan lemon snagat membantu.

3. Pengguna Snow White Tablet  biasanya akan berasa kenyang dan tidak mudah berasa lapar. Ini salah satu sebab mengapa  Berat badan mudah turun  baginyang mempunyai berat badan berlebihan.


4. Sewaktu bulan puasa,  ibu menyusu mengalami masalah sekiranya susu yang terhasil adalah kurang dan tidak mencukupi. Dengan mengamalkan Snow White Tablet,susu badan bukan saja banyak pengeluarannya, malah susu tersebut adalah sangat berkualiti nutrisinya.


5. Sewaktu bulan puasa, perut kosong dan berehat.  Maka , apa yang berlaku ialah sebarang penyerapan zat ,vitamin yang berkhasiat mudah meresap ke dalam tubuh badan. 


6. Snow White tablet mengandungi bahan-bahan yang tinggi manfaatnya bukan sekadar memutihkan kulit,malah terbukti menyelesaikan masalah kulit, masalah rahim dan dalaman wanita, masalah berat badan,  dan lain -lain.  lemon, kurma,delima ,lutein, astaxanthin dan gluta.





7. Yang paling penting,  harganya berpatutan, hanya RM59 ( tak masuk postage) dan LULUS KKM. 

Jadi, jangan tunggu lama-lama, boleh dapatkan dari sekarang.  (percuma losyen Susu Unta ).

SEMAK LINK BERKAITAN :




Comments

Popular posts from this blog

FARAJ TERASA PEDIH DAN MUDAH LUKA??

WOMEN DESIRE TRIPLE ADVANCE - krim kecantikan terbaik

Snow white- INSTANT LOSTION SUSU UNTA